Xoxo - operace oka

28.06.2017 16:14

Tak dnes je to 12 dní, co musela v pátek 16.6. na akutní operaci s okem Xoxo:-( Ošklivě si asi senem poranila rohovku, pan doktor si jí hned ráno nechal na operaci, oko bylo celé vypouklé, šedivomodré, panenka naprosto zmizela. Narkozu zvládla dobře, rohovku zrevidovali a sešili víčka k sobě, aby se mohlo hojit. Byla jsem ráda, že nepřišla o oko jako Happy před dvěmi lety. Deset dní jsem píchala antibiotika a dávala přes sestehované víčko antibiotickou mast, vždy se to teplem na očko proteklo. Po deseti dnech byly stehy odstraněny, očko vypadá velice dobře, jen je malinko vidět na rohovce jizva. Prý je veliká šance, že na oko bude vidět dobře. Ještě do tohoto pátku mám dávat 3x denně mastičku, pak už přestat. Dostala jsem velkou pochvalu, že jsem hned při zjištění ( čtvrtek večer) zraněného oka, začala kapat po dvou hodinách antibiotické kapky Ciloxan, i v noci. To prý velice pomohlo k zachování oka. Pro informaci: cena za zákrok, narkozu a antibiotika byla 1350,- Kč. Operace na klinice Karakal v Táboře. Jsou tam naprosto výborní veterináři, co se opravdu nebojí morčata operovat.