výstavy v březnu

08.03.2015 16:06

Na výstavu krátkosrstých morčat v Toulcově dvoře jsme 1.3. vyrazily s kolegyní a dětma totálně narvaným autem, jediná já jsem neměla nic na klíně a pod nohama.. no možná i proto, že řidič by s krabicí blbě šlapal pedály:-D Vezly jsme tam i zpět plno morčátek na předání, no PPL hadr:-)) Vystavovala jsem celkem 6 morčátek, z 12 možných kartiček máme 9, tři kartičky utekly mladinkým holkám o půl bodu, musejí ještě nabrat, ale byla jsem moc s výsledkem spokojená. Výstava byla super, lidi ještě lepší, občerstvení paráda, ňami ňam:-)  7.3. jsme vyrazily s podobně narvaným autem na Žižkovskou výstavu, tady jsme měli umístění v juniorech, Paramon byl 3. nej US Teddy junior, Naf naf kupodivu dosáhla na 96 bodů, Orsay a Omega zase bez kartičky, ale líbily se, jen jsou prostě ještě mooc bejby. Výstava byla super, líbilo se mi vystavování morčat v papírových krabicích, každé morčátko tak bylo dobře vidět. Ještě jedeme 29.3. na DUO výstavu do Turkovic, to už moc těším na chovatelky, s kterýma se tam uvidím:-)