výstava v Turkovicích

30.03.2015 10:25

Včera jsme se vydaly na 3. výstavu ušlechtilých morčat v Turkovicích. Cesta v pohodě, příští rok ráda zopakuji. Na uvítanou nás čekalo kafíčko a výborné domácí buchty, to bylo mooc milé:-) Do A jsem brala 5 morčátek. Dahlia 95,5 a 96,5 bodů, je z ní tedy od včerejška neoficiální Šampion ČR. Paramon 96 a 97 bodů, získal další dvě kartičky, byl v rozstřelu o 3. místo v US Teddy juniorech. Z Omegy se dělá krásná holka, dostala dvě kartičky 96 a 97 bodů, byla v rozstřelu o nej aguti morče a o 3. místo v baby. Orsay je stále ještě drobnější, ale i tak dostala 95 a 95,5 bodů, takže také dvě kartičky:-)) A Naf Naf mě potěšila moc, získala 3. místo v US Teddy baby (96 a 97 bodů, takže 2 kartičky) a 3. místo za dvoubarevné morče, ještě byla také zároveň s Omegou v rozstřelu o nej aguti, ale vyhrála hladká samička. Moc mě moje morčátka potěšila, mám radost, že se s odchovama začínáme letos od ledna dostávat také k medailičkám:-)

A moc ráda jsem viděla všechny chovatelky, byl to bezva den:-) Další výstava nás čeká naše - v Sezimově Ústí - 1. Májová Sezimoústecká DUO výstava, snad to nějak poprvé s Evinou (CHS Silver Point) zvládneme a neslezou nám stresem vlasy:-))