výdaje leden pro zajímavost:-)

02.02.2017 11:01

Už jsem dostala několikrát dotaz, zda-li ještě taky musím chodit do práce, když chovám TY MORČATA:-))

No ono to s tím "výdělkem z prodaných morčátek" zas tak slavné není... :-D  Vrhy mám jednou za čas, každá samice max 2x do roka a opravdu tedy chodím ještě do práce:-)

Leden 2017 placeno za chov morčat 6443,- Kč

450,-  veterina, antiparazitikum Advocate

1200,- granule s vit. C

1700,- nákup nových chovných samic

85,- poplatek web

500,- členská známka Klubu Morčat

60,- registrace 2 morčat

1740,- účast na výstavě v Praze, poplatky a cesta

688,-  nákup zeleniny a jablek

Nepočítala jsem seno, které kupuju jednou do roka ve velkém.. A nepočítám hobliny, které mám z truhlárny. 

Jsem zvědavá na únor:-) Je to poprvé, co jsem si začala zapisovat finanční výdaje. Ale leden je myslím jeden z nejhorších měsíců, co se financí týče, známka a nové samice udělaly své..