úspěch na 15. Velkolosenické výstavě morčat:-)

27.07.2015 20:22

V sobotu 25.7. jsme vyrazili v šest hodin ráno na výstavu, cesta v pohodě, jen byly hodně objížďky, takže jsme dorazily na přejímku s malým zpožděním, ale omluvenka přijata:-D Moc se nám tam stejně jako vloni líbilo, dcery byly nadšené z ostatních vystavovaných zvířat ( králíci, kachny, hadi, pštrosi, emu, želvy, prasátka, poníci, ovečky, krůty...) Nálada výborná, "dědkové" králíkáři super pokec:-D Dostali jsme nádherné pamětní listy. Vzala jsem 8 morčat v různých věkových skupinách.

A k našemu umístění:-)) Zadařilo se nám moc a velice moc...

Paramon Imagine Mariva - Nejlepší US Teddy, Nejlepší krátkosrsté adult, Čestná cena (rozstřel o BIS)... 97,5 b. Dojel šampionát.

Cookie Alkaram Paradise - 2. Nejlepší US Teddy ...  96,5 b.  Dojela šampionát.

Elie Saab Blue Bee  - 3. Nejlepší US Teddy ... 96 b. -  moc mě potěšila, je z ní krásná samice, škoda čoko, že je světlejší..

Shalimar Blue Bee -  96 b. Byl v rozstřelu o 3. místo.

Bebe Blue Bee - 95,5 b.

Xoxo Blue Bee - 95,5 b.

Yoppy Blue Bee - 93,5 b.  měla strženo 1,5 b. za elasticitu, snad se nám holka nasrstí, má jemnější srst

Castor Blue Bee - 95 b. - benjamínek, který jel jako náhrada a dostal v pěti týdnech kartičku, je úžasný, veliký, jsem ráda, že jsem si na něj mohla vyslechnout názor - 2.8.  bude předaný nové majitelce

Jinak mě velice těší, že hodnocení srsti bylo u všech morčátek v rozmezí 14,5 a 15 b. - juchůůůůůůůůůů :-)))