účast na 21. Speciální výstavě morčat Praha

15.08.2022 12:35

Od pátku do neděle 12.8. až 14.8. 2022 probíhala v Praze "speciálka", na kterou jsem dojížděla každý den:-))

Krátkosrstá morčata posuzovala Hazel Beaudin, vítězné páry morčat určovala Siobhan Beaudin, posuzovatelky z Velké Británie, dcera a matka:-) Hazel prý chová Švýcarské Teddy a US Teddy, posuzování bylo tedy ve správných rukou..

Výsledky mě moc potěšily, velikánskou radost mám z ocenění párů, vůbec jsem nečekala, že se mi mladá švýcarčata umístí na druhém místě♥

Na výstavě si z prodejní sekce odnesli lidé 12 mých odchovů, snad se v nových domovech budou mít morčátka dobře.

A ocenění:           

Yslia Blue Bee  -  Nejlepší US Teddy Junior ♥♥♥
Bubák Blue Bee  - Nejlepší Švýcarský Teddy Junior♥♥♥
Karri Blue Bee  - 2. Nejlepší Švýcarský Teddy adult♥♥
Havana Blue Bee  -  Nejlepší Švýcarský Teddy baby♥♥♥,  Nejlepší Švýcarský Teddy černá barva♥♥♥,  3. Nejlepší krátkosrsté Baby♥
Havana BB a Forest Blue Bee  - 2. Nejlepší krátkosrstý pár výstavy♥♥