smutný vrh White Hope:-(

11.06.2015 20:29

Dnes v noci porodila Hope 3 miminka. Bohužel ani jedno mimi nevybalila, ani placenty nesnědla, něco je špatně.. Je apatická, nic sama nechce sníst, po půl hodině se jí snažím stříkačkou krmit, ale pozitivně se k tomu nestaví. U veterináře jsem s ní byla, dostala ATB, calcium, glukozu a aminokyseliny. Asi dnešní noc rozhodne, jestli to Houpí zvládne, jsem z toho moc smutná:-( Pokud to holka rozchodí, tak již nikdy krýt nebudeme a bude si užívat jen rentiérství. Miminka byla pěkná váhou, narozená v termínu, možná kdybych byla u porodu, tak jsem je zachránila:-(( Jedna holčička byla bílý tmavooká, druhý solid aguti skořicová - bílá, krásný poměr barev. A klučík aguti skořicová s bílou.. Je to první nešťastný porod u nás a jsem z toho strašně moc rozhozená.

12.6. byla dopoledne Hope veterinářkou uspána:-( Pravděpodobně toxemie? Je mi to moc líto, snad si těch 8 měsíců u nás Hope užila. Zůstal nám po ní do chovu Paramon Imagine Mariva a Shalimar Blue Bee. Hope byla moc milá a velice hodná ke všem ostatním miminkům, dělala jim super tetičku♥