ohlédnutí za rokem 2014

02.01.2015 20:28

Hned v lednu 2014 začal náš morčecí rok výstavou v Toulcově Dvoře v Praze, kdy jsem zaregistrovala několik morčátek. V únoru k nám přicestovala rozkošná Oklahoma od Glorie, která bude mít zrovna brzy miminka♥  23.2. jsme POPRVÉ vystavovali, opět výstava v Praze - ze 4 posouzení 4 kartičky, takže spokojenost a radost byla obrovská:-)) Hned jak to počasí dovolilo, jsme s manželem vybudovali super venkovní výběh, ať žije tráááva:-D V březnu k nám na sexmisi přicestoval Sonny Greys a nakonec u nás zůstal a jsem za něj moc ráda, je to super chlap, co dává krásná miminka. Březen byl i smutný, po kastraci zemřel Armani, který měl zůstat doma ve společnosti samiček:-( V červnu jsme byli na výstavě v Kladně, bylo neskutečné vedro, morčíci měli úplně mokrá bříška, náročná sobota to byla. Koncem června strašná rána - Happy si o seno rozřízla v 6ti týdnech rohovku a očko se muselo vyoperovat pryč. A bylo po plánovaných výstavách:-( Je to moje typově i srstí nej nej samice. Koncem července byla ovšem zaregistrována na výstavě ve Velké Losenici. Zde byla vystavovaná Dahlia - nejlepší US Teddy, takže radost z úspěchu:-) Koncem srpna mi manžel udělal parádní 5ti patrovou morčatárnu o délce 165 cm, juchůůů. Tu dostaly samičky, původní 4patrová zůstala samečkům. V září zase smutno, porodila Fally 6 miminek, z toho 3x mimi mrtvé v barvách aguti skořicová:-((((( Polovina září výstava v Chotěboři, kde v neděli náááramně chca..lo:-D Koncem září jsme vyrazily daleko předaleko do Moravské Třebové za Ivou (CHS Imagine Mariva). Domů se s námi vrátil sameček Paramon a němka White Hope♥ Koncem října se ke mě dostala samička Cookie Alkaram Paradise, krásná bílá kulička:-) Koncem prosince porodila Happy Heart, moje krásná jednoočka, nádherná miminka♥

Rok 2014 byl pro mě velice přínosný, naučila jsem se mnoho a mnoho a mnoho...:-)) A poznala jsem spoustu správných lidí, převážně rodu ženského:-)

Narodilo se u nás celkem 51 miminek ve 13ti vrzích. 30 holčiček, 21 kloučků. 4 miminka se narodila již mrtvá, jedna holčička uhynula týden po porodu. Překvapení roku: celokrémová samička Infinity:-)