naše samičky rentiérky a něco o nich:-)

01.01.2018 23:04

Náš chov se dostal do fáze, kdy nám důchodcovatí samičky. Daly mi mnoho krásných miminek a snad se jim odvděčím hezkým životem u nás:-)

Fally Markasimo - první naše samička do chovu, jela jsem si pro ní na Moravu k Markétě osobně. Fallynka je miláček, jak se u nich objevím, už je mi u ruky, co jsem jim dobrého přinesla:-) Druhá nejstarší u nás.

Dahlia z Meduseldu - naše druhá samička do chovu:-) Přivezla jsem si jí z domoviny březí, byla nakryta prý omylem vlastním otcem. Porodila ve 4 měsících dva krásné zdravé klučíky, byl to náš první, ovšem  "nechtěný" vrh. Dahlinka je moc hodná samička s nádherným kukučem, je to nyní naše nejstarší samice. S ní jsem získala na výstavě první ocenění a to hned zlato:-) Stala se první Šampionkou u nás.

Oliva z Litovelských Luhů - naše třetí chovná samička, byla to láska na první pohled, musela jsem si o ní hned napsat:-) Dala mi základ pro chov aguti skořicových a aguti oranžových barev, má velice pěknou srst, takže mi v těchto barvách velice pomohla od samého začátku. Je také zlatá a miloučká.

Elie Saab Blue Bee a Escada Blue Bee - dvě sestričky, dcerušky Olivy. Z obou vyrostly pěkné samice, Escadu jsem chtěla asi rok a půl prodat, ale nedokázala jsem se rozhodnout a nakonec musela zůstat, má totiž naprosto bezva povahu, říkáme jí Krťa :-) Obě holky nyní kojí svá poslední krásná miminka a pak už si budou jen užívat bašty a travičky ve výběhu:-)

CZCH Infinity Blue Bee - moje nádherná překrásná Infinka♥  Ještě jsem od ní chtěla poslední miminka, ale v červenci se jí v puse udělal obces, dlouho se léčila, pohubla, stále není úplně zdravá a zlobí jí to.. Miminka od ní byla vždy to nej nej. Její poslední miminko Sugar zůstal doma, je krásný krásný krásný♥

CZCH a GCH Naf Naf Blue Bee - Ňafinka je moje další láska, samice nádherná srstí i stavbou těla, dokázala mít úspěchy na výstavách i přes to, že je barva ředěná bílou, takže v posudcích stále strhány body za světlejší:-)) V červenci měla velice těžký porod, kdybych při porodu nepomohla, tak ze sebe nedostala ven poslední velké miminko:-( Již před porodem byla zesláblá, nevím, co se přesně stalo, ale břicho rostlo a ona hubla, hřbet byl kost a kůže, vůbec jsem nečekala, že to dobře dopadne.. Ale snažila jsem se jí po porodu velkých mrtvých miminek co nejvíce podstrojovat, přikrmovat.. A Naf Naf je v současné době opět v kondici a vypadá velice dobře:-) Snad s námi bude ještě dlouho♥