mimi se rozutekla:-) a tak různě

19.06.2014 19:17

Tak už jsou v novém domově oba klučíci z vrhu G - Guess a Gres, budou bydlet spolu:-) Do nového domova odjela i holčina Glam Crystal (v CHS Diamond Luk) a také se předevčírem přestěhovala Gucci k Simonce, určitě se budou mít všichni morčíci krásně. Jinak mimča z vrhu H krásně rostou, jsou to chlupaté koule, jak jsou jen dva, tak mají holt všechno mlíčko pro sebe, ale už jim byl v sobotu měsíc, tak u maminy už klučík dlouho nepobude, začíná pěkně vrkat frajer malej:-D A miminka z vrhu CH mi dělají obrovskou raost, krásně prospívají, s maminou se pasou na trávě, Bebe je veliká šikula, že hned na poprvé zvládá krásně péči o 4 miminka, miluju jí♥♥♥ Je to moje srdcovka♥

Jinak ostatní morčiska se mají báječně, denně se pasou v novém výběhu, je vidět, s jakou radostí lítají. Jak je tam dám, tak začnou skákat a dělat tryskoběhy, povídají si ..no sranda.. pro mě nej relaxace po práci na ně čučet:-)) Všichni jsou zdraví, u nikoho žádný problém, všechny samičky se po porodu daly krásně do kupy.

A moooc děkuji rodičům mojeho manžela, nasušili mi na chalupě seno, že mám na zimu vystaráno♥ To je úleva:-)) A manžel mi bude dělat pro morčiny nový pětipatrový panelák, vaůůůů.. to pak asi někdo zase přibude:-)