Isabey Noir :-((

11.03.2017 01:10

Bohužel nás tento rok po 4 letech chovu provází smůla a neštěstí. Nedávno Chlupatinka a zase další rána. Ve středu 8.3. byl Isabejce proveden císařský řez, tlačila miminka ven a nemohla porodit. V Karakal Tábor jí operovali, bohužel mimnka se nedala zachránit a Isa v pátek 10.3. zemřela. Měla poškozenou dělohu, kterou jí při operaci odstranili. Je mi zle a jsem ve fázi, kdy mám nutkání s chovem morčat skončit. Tohle nechci, aby se jim dělo.. Asi jsem moc přecitlivělá, nedávám to..

Mám po Isabejce samičku Lilly, ale  na Izabejku NIKDY NEZAPOMENU, byla moc krásná vzhledem i povahou♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Znamenala pro mě strašně MOC♥

Byla Šampion a Granšampion ČR s krásnými umístěními na výstavách, byla dcerunka po mojí Bebe, která byla první samičkou narozenou v naší CHS.