Fallynka nás opustila

20.05.2020 13:52

V sobotu 16.5. 2020 nás navždy opustila bílá tmavooká Fally Markasimo. Dožila se krásných sedmi let, tří měsíců a 14ti dní:-)

Byla to naše úplně první chovná samička, jela jsem si pro ní na Moravu k Markétě. Fally mi dala krásná miminka, nastartovala mi chov pěknými odchovy. Na ní vždy budu vzpomínat s láskou, byla i strašně moc fajn povahou. Pokaždé mi přiběhla jako první z ubikace k ruce a čmuchala, co se bude podávat dobrého. Jsem ráda, že se do poslední chvíle nijak netrápila, ještě si užila i letošní pasení na trávě ve výběhu. Jen byla již vetchá, prostě babička♥ Až se mi narodí nějaká pěkná samička ve vrhu F, kterou si budu chtít doma nechat, tak dostane po Fallynce jméno.

A k těm "babkám".. no mám jich doma již dost, ale nikdy bych je nikam neposlala dál... :-)) Stejně tak "dědky":-D