Co nového..?:-)

30.09.2013 20:37

Miminka z vrhu B rostou jak z vody, už mají 123 a 128 g, jsou si tak strašně podobné, že budu muset brzy jedné namalovat lakem na nehty drápek:-) Jména dostanou Burberry a Bebe, jedna je zamluvená a druhá zůstane doma, nedokážu jí poslat do světa, jsou obě krásné. A to ještě nevím, která mi zůstane:-D

Dahlia dneska dostala samostatné bydlení, radši jsem ji od Messíka oddělila, podle posledních počtů by mohla teoreticky od 5.10. rodit.. miminka budou s PP, doufám v krááásnou krémovou-bílou samičku, jako je Dahlinka♥  Alyssa poputuje tento týden k Armanimu, není na co čekat, je jí pět měsíců, ale má skoro 800 g , nevím, čím to je, že u nás ty morčata tak krásně rostou..asi to podnebí jihu:-)) Mimina budou s VP, nestihla jsem rodičovstvo zaregistrovat.

A moc mě mrzí, že začíná chladno, končí tím pobyty ve výběhu venku:-( Ještě trávy natrhám denně dost, tak alespoň aby ta vydržela, co nejdéle. Včera jsem v lese natrhala maliní, sušené listy morčíkům moc chutnají, ješte budu muset vyrazit na další, aby bylo na zimu.