5. Výstava krátkosrstých morčat Praha

08.02.2016 18:15

V neděli jsem zase po roce vyrazili na "krátkosrstou":-) Brala jsem 7 morčátek, na to, že jsem neměla moc v týdnu čas na přípravu, tak jsem spokojená s výsledky. LouLou a Noa Perlé byly zaregistrované. Biham si dojel poslední kartičku Šampiona:-) Ráda jsem zase viděla morčolidi:-D

první posudek je od Petry Tomáškové, druhý od Petra Tejmla:

Isabey Blue Bee - 96,5 a 97 b. - dvě kartičky

Errai Blue Bee - 95,5 a 96,5 b. - jedna kartička

Noa Perlé Blue Bee - 96,5 a 97,5 b. - dvě kartičky - titul 3. Nejlepší US Teddy baby

Shalimar Blue Bee - 96 a 97 b. - dvě kartičky

LouLou Blue Bee - 95 a 96,5 b. - jedna kartička

Wilda z Aldringenu - 96 a 96,5 b. - dvě kartičky

Biham Blue Bee - 94,5 a 97 b. - jedna kartička, dojel šampiona

Velkou radost mi udělala i malá Magma Blue Bee ( působí v CHS Imagine Mariva) - titul 2. Nejlepší US Teddy baby a členka 1. chovné skupiny

Noa Perlé s ní byla o druhé místo v rozstřelu, Magma jí porazila, ale v tomto případě mi to vůbec nevadí:-)))